tirsdag den 30. oktober 2012

Give-Away i samarbejde med Rikki Tikki

Jeg er super glad (og lidt stolt) over at kunne lave denne skønne Give-Away til faste mine læsere.


Der skal findes hele TO vindere og her er de TO lækre gaver med fine sager fra serien JUST du kan vælge i mellem.

Gave 1. Pude med blomster print, træ fugl, og en dueblå og gul fyrfadsstage



Gave 2 er endnu en pude med røde bær tryk, en sort vase, og en grøn og rød fyrfadsstage.



Det du skal gøre for at deltage er;

Meld dig som ny fast læser på bloggen og selvfølgelig alle dem der er det i forvejen, og syntes godt om Rikki Tikki Shop´s Facebook side her - Så får du 1 lod

Hvis du lavet et indlæg eller link fra din blog, Facebook eller ligende. (Brug gerne det øverste billede) - Så får du 4 lodder

Du skriver så en kommentar her under med hvor mange lodder du deltager med og hvilken gave du helst vil have hvis du vinder :-) Første vinder vælger først.

Konkurrencen slutter den 1. december kl. 12.00 og jeg finder to heldige vindere herefter.

Hvis du slet ikke kan vente eller bare er nysgerrig på hvad der ellers gemmer sig i RikkiTikki´s shop så besøg den her

101 kommentarer:

  1. Ih hvor fint - jeg vil meget gerne være med.
    Håber at mit lod kan være et heldigt et

    Jeg er helt vild med den fine fugl, så det må være gave 1 jeg håber på :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en lækker give away. Vil meget gerne vinde nr 2 og smider 4 lodder i puljen.

    SvarSlet
  3. Ej, hvor fint. Jeg vil gerne vinde gave nr. 1

    Smider et lod i puljen :)

    SvarSlet
  4. Jeg har delt via facebook... Så det må være 4 lodder ;0)

    Er jeg heldig, vil jeg gerne vinde sæt nummer to...

    SvarSlet
  5. SÅ fint Maja... Krydser fingre for en ekstra lækker adventsgave og melder mig i puljen med 5 lodder!
    Håber på gave nr. 2, men nr. 1 er godt nok også fin...

    SvarSlet
  6. Jeg tager 5 lodder og vil da bare SÅÅÅÅÅ gerne have gave nr 1 :)

    http://med-saks-og-lim.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Uh.... Det var en fed give away. Krydser mine fingre med 1 STORT lod (0:

    SvarSlet
  8. 5 lodder herfra :)

    deltag gerne i min give away her http://krea-kaos.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
  9. hov og krydser fingre for nr 1 selvom begge er fede :)

    SvarSlet
  10. jeg vil gerne deltage med 1 lod. Og krydser fingre for at mit lod er et af de to der bliver trukket ud. Hvis jeg skulle være så heldig, er pakke 1 nok min favorit. Men pakke 2 ville dog også bringe lykke. :)

    Mvh. Laura B (LaH09(a)live.dk)

    SvarSlet
  11. Jeg skal ihvertfald snuppe alle 4 lodder :) Krydser fingre for gave nr. 1 (men gave nr. 2 er nu heller ikke dårlig)
    Har talt med Trine og vi synes vi skal prøve snart, at stable endnu en kreadag på benene:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder hyggeligt - glæder mig :-)

      Slet
  12. Jeg vil gerne være med på 1 lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med med 4 lodder ;-)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager gerne med 4 lodder.
    Har linket i min sidebar(:

    Jeg kan rigtig godt lide gave nr. 2

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 5 lodder (eller hvad man nu får, når man går all in). Dejlig give away.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  16. Deltager med 5 lodder - Deler på FB :)
    Det er da nogle lækre ing, som du/I har fundet frem. Smukt!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Jeg har linket i siden af min blog.
    Hvor er det nogle fine præmier.
    Kan bedst lide præmie nr. 2(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde nogle smukke øreringe(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-9.html

    SvarSlet
  18. Jeg ønsker mig gave 2 og deltager med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Jeg snupper helt sikkert 4 lodder

    SvarSlet
  20. Jeg deltager i denne fine give away med 5 lodder..Deler på facebook, og er med på deres facebookside i forvejen...
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg meget gerne vinde præmie 1.

    Hilsen fra Birdie// Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  21. Jeg snupper 1 lid og krydser fingre :) det er begge lækre gaver, og virkelig svært at vælge - tror jeg hælder mest til nr. 1 :)

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  22. Jeg er helt vild med den øverste pude, så den er jeg på og deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  23. Vil gerne være med, men er ikke på FB, så antal lod ? Har linket fra egen blog;O)

    SvarSlet
  24. Ihh hvor fint - følger med via bloglovin og har liket på facebook. Det må give 1 lod og håber på gave nr 1. Kh Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  25. Årh man, jeg er med med et lod :)
    Jeg ville vildt gerne vinde gave 2!

    SvarSlet
  26. Hej, jeg snupper et lod og kunne godt tænke mig at vinde gave nr. 2
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  27. Hej, Tak for en flot konkurrence, jeg deltager med et lod og ønsker mig fuglen, den er så fin.

    SvarSlet
  28. Hej jeg har liket og linket og er fast læser så bliver det jo 4 lodder
    kærlig hilsen
    Lissen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes at begge pakker er vildt fine, så jeg kan ikke vælge..selv!!!!

      Slet
  29. Sikke en fed giveaway! Jeg er med for 5 lodder og ønsker mig gave 2.
    Jeg har også give away på min blog. Den slutter i morgen, men hvis du har lyst til at kigge forbi, kan du lige nå at være med : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  30. Iiihh hvor fornemt! Jeg synes gave nr. 1 er super skøn og deltager med ét lod.

    Mange hilsner
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  31. jeg nupper 4 lodder og vil vildt gerne vinde nr 2!

    SvarSlet
  32. Jeg snupper da 5 lodder og vil så gerne vinde gave nr.2 :-)

    SvarSlet
  33. Av, hvor er det nogle fine præmier! Jeg er helt vild med pakke to og smider straks 5 heldige lodder i puljen. Krydser alt, hvad jeg har :-)
    Mvh. Katrine
    keas80@gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg deltager med 5 lodder :)
    Håber at vinde 1. sæt

    MVH Trine

    SvarSlet
  35. Åh en skøn give away. Jeg vil rigtig gerne deltage med 5 lodder (og ville blive glad for BÅDE gave nr 1 og 2) :o)

    Kh Charlotte.

    Ps. Se evt. også min give away, som udtrækkes d. 4. nov.... :o)

    SvarSlet
  36. Ihhhh hvor lækkert!! Jeg ville blive glad for begge gaver <3 Hvis jeg skulle vælge en frem for en anden - er det nok nr. 1 - men ville også blive ellevild for den anden ;)
    Deltager med 5 lodder - da jeg allerede følger på FB og har også delt der :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne deltage med 1 lille og forhåbentligt heldigt lod.
    Jeg ønsker mig det første sæt hvis jeg skulle være den heldige... men ærligt, så er det jo begge super fine præmier.
    Mange hilsner fra Susan
    mail(a)sherpa.dk

    SvarSlet
  38. Smider 1 lod i puljen og ønsker mig gave nr 1
    Julie

    SvarSlet
  39. Jeg smider 5 lodder i puljen og krydser fingre for gave nummer 1 :-)

    SvarSlet
  40. ej en herlig giveaway - men det er jo ikke til at vælge
    5 lodder kan vi starte med - tror måske jeg vil vælge er 2.. eller 1
    vh
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com
    cxreativetil.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Sikke en lækker give away, Maja! Jeg er med på 5 lodder. Linker fra Instagram og senere fra min blog :-)
    Begge gaver er skønne. Jeg kan bedst lidt nr. 1 :-)
    Jeg har forresten fået din mail. Strikkeopskriften kommer inden længe ;-)

    SvarSlet
  42. Deltager med 1 lod :-)

    Kan bedst lide gave 2!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg er med på fire lodder, og er helt vild med den første "pakke" - sikke nogle skønne farver!!

    SvarSlet
  44. Jeg deltager med 4 lodder, og jeg krydser fingre for pakke nr. 2. Så fin! :-)

    SvarSlet
  45. Jeg er helt lamslået... det er den lækreste præmie, jeg længe har set! F*** hvor laver de nogle fede ting... smider 5 lodder i puljen og går efter nr 2, selvom begge er skønne :)

    SvarSlet
  46. Jeg deltager gerne med et lod!
    mvh. Pennie :)

    SvarSlet
  47. Det er SÅ fed en give-away... Kan godt forstå du klapper dig selv på skuldrene;) begge gaver er VILDT fede, men jeg vil blive SÅ glad hvis jeg måtte vælge gave nr 2!

    Jeg deltager med 1 lod og håber det bliver 'lykkens gudinde';)

    SvarSlet
  48. SUPER lækre gaver og jeg ville blive så glad for begge! De ville lige give lidt ekstra til boligen herhjemme :) Jeg deler på FB og er fast læser :) Så det er 5 lodder i puljen! Krydser aaaaaalt hvad jeg kan! :) xxxx

    Rigtig god Søndag:)

    Mvh.

    Annesofie Kjeller Larsen

    SvarSlet
  49. Det er nogle virkelig lækre præmier jeg kunne godt tænke mig, at vinde sæt nummer 1 og jeg deltager med 1. Lod :)

    SvarSlet
  50. Hovsa tilsyneladende forsvandt min første kommentar :-)
    Jeg tør ikke løbe risikoen så skynder mig at kommentere igen!
    Det er da nogle vildt fantastiske ting! Man kan slet ikke vælge :-)
    Hmmm... men jeg faldt pladask for den lille fugl så skulle man stå i den heldige situation at kunne vælge bliver det nok gave 1, men begge er skønne.
    Jeg deltager med 5 lodder, er fast læser og slår op på min blog og på facebook :-)

    SvarSlet
  51. Hvor er det nogle fine præmier! Jeg ville blive rigtig glad for begge gaver, men sæt nr. 1 overgår en lille smule den anden ;-)

    Jeg deltager med 1 lod

    - Camilla / toenning@gmail.com

    SvarSlet
  52. Lækker give away. Er vild med begge gaver, men skulle jeg være så heldig at vælge først skal det være gave nr 2. 4 lodder til mig tak.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  53. Nr. 1 - please. Den er SÅ fed.
    Deltager med et lod tak
    Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  54. SIKKE en skøn Give Away, deltager med 1 lod :-) (fast læser).

    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  55. Sikke da en fin Give away - jeg er især vild med den første!
    Glæder mig også til at følge med i din blog :)
    Jeg har tilmeldt mig som læser, synes godt om Rikki Tikki's shop og har linket på min blog - så er med med 4 eller 5 lodder, alt efter hvor mange jeg får for det ;)

    SvarSlet
  56. Deltager med 4 lodder. Vil meget gerne vinde gave 1.
    mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  57. Deltager med 1 lod. Helst nr 1 men også gerne nr 2 :-)
    Bidronningen.Blogspot.Dk / sarahisabells@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Deltager med et lod og vil gerne vinde gave nr. 2
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
  59. Jeg deltager med 4 lodder - er fast læser, syntes godt om og deler med det vuns, på min blog ;O)

    Lææææækkker give away, jeg krydser fingre for mit held O)

    Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  60. Jeg deltager med 5 lodder - og kunne godt tænke mig gave nr. 1 :)

    http://prydeligtpaent.blogspot.dk/

    tine.juel.nielsen@gmail.com

    SvarSlet
  61. Wouw en lækker give away. Jeg deltager med 5 lodder. Jeg ville blive glad for både gave 1 og 2, men hvis jeg skal vælge er nr.1 første valget :). Krydser fingre og håber.

    SvarSlet
  62. Lækker gave - 5 lodder til mig..

    Ville vælge gave 1 ;-)

    Kathrine

    kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  63. Super lækker give away - jeg ønsker mig gave 2 og deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  64. Sikke en lækker give away(:
    Deltager gerne med 1 lod.

    tballspige@hotmail.com

    SvarSlet
  65. SELVFØLGELIG er jeg med! :-)

    Deltager selvfølgelig både som fast læser og med indlæg på egen blog (http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/give-away-pa-rikkitikkishop.html) og jeg er HELT vild med begge gaver, men skulle jeg vælge, er nr. 2 nok favoritten, på grund af farverne!

    Knus!
    www.rikkesunds.blogspot.dk
    rikkesunds@live.dk

    SvarSlet
  66. Hej.
    Jeg er ny læser på din fine side. Glæder mig til at følge med her.
    Jeg er ´nok mest til den første lækre gave, men begge er jo fantastiske.

    KH Tina
    tina@alitor.dk

    SvarSlet
  67. 1 lod tak :o) Det er godt nok svært at vælge mellem de lækre ting, hmm bum bum gave 1 ;o)

    SvarSlet
  68. Lækre lækre ting - jeg er nok os mest til gave 1 meeeen gave 2 er os fantastisk :)

    Deltager med 5 lodder - har smidt link på fb

    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  69. sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage med et lod :) heno26@hotmail.com vil helst vinde gave 2

    SvarSlet
  70. Sikke en fin giveaway, jeg deltager med 5 lodder (indlæg kommer på min blog i løbet af weekenden, men du står på min blogliste)
    designpladsen.dk

    SvarSlet
  71. Hele 5 lodder til mig :)jeg vil gerne vinde nr 2 :)
    Hilsen Lene (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  72. sikke skønne ting, 5 lodder:)

    SvarSlet
  73. Super fine ting. Jeg detager med 5 lodder. Billede 1 er lige mig :-)

    SvarSlet
  74. jeg er vild med de "nye" retro ting fra JUST :-)
    jeg er fast læser på bloggen og har linket adresse og lagt billede på fb.
    jeg deltager altså med 5 lodder :-)
    jeg vil gerne vinde de ting på billede 1......

    SvarSlet
  75. Hvor er det fint !

    Jeg deltager med 5 lodder og håber på ar præmie 2, vil hjem og stå i min stue :)

    Klem Kristine
    www.frokenkristine.blogspot.dk

    SvarSlet
  76. Jeg deltager med 5 lodder, - og vil gerne vinde gave 1! dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Uh, er vild med gave nr 1 - især fuglen og fyrfadsstagerne :)

    Deltager med 4 lodder :)

    forsat god weekend:)
    sandielarsen@stofanet.dk

    SvarSlet
  78. Fedt, fandt dig via Rikki Tikkis blog - jeg har ønsket mig puderne i julegave allerede, så det er ret sjovt. Jeg er derfor glad for både gave 1 og 2.
    Jeg lægger 5 lodder :-)

    SvarSlet
  79. Elsker det her design!! Jeg deltager med 5 lodder og elsker tingene i gave 2.
    clarasmarie@gmail.com :)

    SvarSlet
  80. gave 1, men gave 2 er lige så smuk, prøver at deltage med 5 lodder har delt på fb da jeg ikke kan finde ud af at linke på bloggen.

    SvarSlet
  81. Jeg deltager med et lod, og jeg vil gerne vinde gave nummer to, hvis jeg vinder :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
  82. Puden med de røde bær ville passe så fint ind hjemme hos mig :-) jeg håber derfor at min ene lod er et lykke lod der sender mig direkte til gave nr 2 :-)

    SvarSlet
  83. Sikke nogle imponerende sager! Jeg vil gerne deltage med 4 lodder og hvis jeg bliver en af de heldige så vil jeg meget gerne se gave nr. 2 pynte hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  84. Super flotte gaver. Begge to - men skal jeg vælge bliver det gave nr 2.
    Jeg er med med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  85. Kan godt forstå du er stolt. Det er da også en super fin give away. ;)
    Deltager med 5 lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. ups hvis jeg skulle være så heldig, ønsker jeg mig præmie 1 og derefter 2
      synes begge præmier er så fine :)

      Slet
  86. Uha. lækker præmie, smider et lod i puljen og håber at jeg vinder pakke 2.

    SvarSlet
  87. Uh hold op en lækker præmie! Jeg er med på 5 lodder - eller er det kun 4? Jeg har linket på min blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov - er jeg så heldig at vinde ville jeg nok fortrække præmie nr. 1

      Slet
  88. Jeg deltager gerne med 4 lodder.
    Har linket i min sidebar:)
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    SvarSlet
  89. Jeg snupper 5 lodder og hvis jeg er heldig så ønsker jeg gave nr 2 ... men nr 1 kan også sagtens bruges ;) Er bare vild med puden og de røde bær ;)

    Tjek min julekalender på superprinsessen.dk

    SvarSlet
  90. Hold da op en lækker give away. Jeg er i sidste øjeblik, men jeg linker til dig her: http://tichtach.blogspot.dk/p/give-away.html, og kaster 4 funklende lodder, og så vil jeg allerhelst vinde gave nr 1 :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
  91. Jeg har linket på min blog her i sidste øjeblik, så 4 lodder:-)

    SvarSlet